ГоловнаПовернення товару

Повернення товару

Умовами повернення товару і коштів

Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача».

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації; товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка;
  • якщо при покупці була виданий сертифікат (промокод), то він буде анульований.

Процедура повернення товару:

  • Написати на пошту info@omegatv.ua або зателефонувати на гарячу лінію - 0 800 337 465, повідомити про причину повернення;
  • Покупець заповнює заяву (в гарантії);
  • Покупець пред'являє документ, що підтверджує оплату товару - фіскальний чек, а також гарантійний талон на товар.

Процедура видачі (перерахування) Покупцеві грошових коштів у зв'язку з поверненням товару

При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання неякісного товару, покупцеві необхідно написати на info@omegatv.ua відповідну письмову заяву, де будуть написані умови покупця і причини повернення товару.

Крім причин, в заяві необхідно вказати наступне:

  • дані документа, що підтверджує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
  • дані про товар (назва, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, ціна на дату продажу);
  • суму, видану за повернутий товар;
  • розрахунковий рахунок покупця.

Залишились питання?

Не знайшли відповідь на своє питання або бажаєте отримати більше інформації? Звертайтесь у нашу службу підтримки! Наші оператори допоможуть у вирішенні питань стосовно нашого сервісу або замовленні тарифу.

chat-icon
0 800 337 465Гаряча лінія